PROYECTOS EUROPEOS
EDUARTS. La ciutat i la capacitat educativa de les arts, 2000- 2003
Les llegendes entre la història i el mite i Llegendes de Girona a la publicació que neix del projecte sobre Filosofia i art amb Holanda, Itàlia i Alemanya en el marc del Programa Europeu Sócrates-Comenius. Es realitza un curs internacional el juliol del 2003.
ECODIÀLEG. Educació medioambiental a través del diàleg filosòfic, 2000-2003.
En el marc del Programa Europeu Sócrates-Comenius es proposa una reflexió sobre ecologia a través de Kio i Gus, amb centres d’Àustria i Portugal. Es realitza un curs internacional (2003) i es construeix el recurs en CDrom ECODIALOGO, Sobre Educació ambiental i diàleg filosòfic amb cinc llengües.
CONTE.. CONTAT. Narració i comprensió, 2000 1999-2000
És la continuación del projecte anterior que va ser prorrogat i que segueix les mateixes directrius, tot i aprofundint en la relació entre llenguatge i pensament i el diàleg com a mètode per treballar amb rondalles.
CONTA'M Conta’m. Narració oral i educació reflexiva, 1999 1998-99
Material que prové d’un projecte promogut per la Comissió Europea per les llengües minoritàries que vetlla per la conservació i promoció de les llengües regionals i minoritàries. Amb Cati i Maite Sbert.
EUROPHIL, Projecte Comenius. Acció 3.1. 1999
Curs d'iniciació en el projecte "Philosophy for Children“ (Filosofia 3/18) per a ensenyants europeus. Es va fer a Barcelona l’any 1999, conjuntament amb la UPC.
PROYECTOS EUROPEOS
EDUARTS. La ciutat i la capacitat educativa de les arts, 2000- 2003
Les llegendes entre la història i el mite i Llegendes de Girona a la publicació que neix del projecte sobre Filosofia i art amb Holanda, Itàlia i Alemanya en el marc del Programa Europeu Sócrates-Comenius. Es realitza un curs internacional el juliol del 2003.
ECODIÀLEG. Educació medioambiental a través del diàleg filosòfic, 2000-2003.
En el marc del Programa Europeu Sócrates-Comenius es proposa una reflexió sobre ecologia a través de Kio i Gus, amb centres d’Àustria i Portugal. Es realitza un curs internacional (2003) i es construeix el recurs en CDrom ECODIALOGO, Sobre Educació ambiental i diàleg filosòfic amb cinc llengües.
CONTE.. CONTAT. Narració i comprensió, 2000 1999-2000
És la continuación del projecte anterior que va ser prorrogat i que segueix les mateixes directrius, tot i aprofundint en la relació entre llenguatge i pensament i el diàleg com a mètode per treballar amb rondalles.
CONTA'M Conta’m. Narració oral i educació reflexiva, 1999 1998-99
Material que prové d’un projecte promogut per la Comissió Europea per les llengües minoritàries que vetlla per la conservació i promoció de les llengües regionals i minoritàries. Amb Cati i Maite Sbert.
EUROPHIL, Projecte Comenius. Acció 3.1. 1999
Curs d'iniciació en el projecte "Philosophy for Children“ (Filosofia 3/18) per a ensenyants europeus. Es va fer a Barcelona l’any 1999, conjuntament amb la UPC.
© 2023 | Todos los derechos reservados a Irene de Puig i Olivé
© 2023 | Tots el drets reservats a Irene de Puig